דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש פתרון לתופעת הפרעות הקשב וריכוז 

מאת    [ 18/06/2008 ]

מילים במאמר: 843   [ נצפה 4144 פעמים ]

OHM
תוסף אנרגיה המגביר את המרץ ומחדד את הריכוז בזכות תכולת קו-אנזימים שמקלים על פירוק הפחמימות והופכים אותן למקור אנרגיה זמין מיידית.
התוסף מכיל את חומצת האמינו טאורין (חומצות האמינו הן אבני הבניין המרכיבות את החלבון. החלבונים בנויים בצורת שרשרת שעשויה חוליות-חוליות של חומצות-האמינו). זוהי חומצת-אמינו שנמצאת בעיקר במזון מן החי ונחוצה לעיכול שומנים, ויטמינים מסיסי-שומן ולשמירה על רמת הכולסטרול ועל איזון המינרלים בגוף. חומצת אמינו זו הינה בעלת תפקיד-מפתח בהיווצרות מוח העובר. הטאורין מרוכזת בממברנות התאים ובכך מונעת ספיגת פסולת לתא. היא מאזנת את המטען החשמלי של תאי העצב ולכן מצויינת לטיפול בכל הפרעות מערכת העצבים והמוח: היפראקטיביות, חרדות, ירידה בתיפקוד המוחי, הפרעות קשב וריכוז (ADHD), הפרעות-התנהגות, אוטיזם, תסמונת-דאון, מחלות עייפות כרונית כגון CFS (תסמונת התשישות הכרונית - "מחלת היאפים"), מחלת הנשיקה ו-FMS (פיברומיאלגיה), מחלות איבוד-זכרון: דמנסיה (סניליות), אלצהיימר ופרקינסון. מסיבה זו, OHM הינו תחליף מצוין לריטלין ומתאים מאוד לילדים. יתר שימושיה הרפואיים: טרשת-עורקים, בצקות, בעיות-לב, יתר לחץ-דם, סרטן והיפוגליקמיה. הטאורין גורמת לייצור חומצה הידרו-כלורית (HCL) בקיבה=מגבירה את חומציות הקיבה (אנשים רבים סובלים מחוסר חומציות בקיבה הגורמת לכך שהאוכל לא מתפרק = אין ספיגה ומופיעים אקנה, גירודים ואלרגיות, קנדידה, הפרעות עיכול כגון עצירות או שלשולים ועוד). כדי שהטאורין תיספג בגוף, יש לקחת OHM על קיבה ריקה מחלבונים (יש להפריד מאכילת חלבונים : 3 שעות אחרי ושעה לפני). עדיף לקחת OHM מיד עם הקימה בבוקר עוד לפני ארוחת הבוקר אך אפשר גם בזמן ארוחה המורכבת מפחמימות בלבד (מומלץ במיוחד לאנשים הסובלים מעודף חומציות בקיבה כדי שלא תיגרם הרגשה רעה מעודף החומציות כשלוקחים את התוסף על קיבה ריקה). הטאורין גם מסייעת לכבד להמיר בטא-קרוטן (צורתו של ויטמין A מהצומח-פירות וירקות כתומים) לרטינול (צורתו של ויטמין A מהחי). לחולי סוכרת ותירואיד (בלוטת התריס) יש בעיה בהמרה זו ובלקיחת התוסף ישתפר אצלם המטבוליזם (חילוף החומרים). כתוצאה מהסדרת רמת ויטמין A בגוף תשתפר גם ראיית הלילה. OHM מכיל קומפלקס B האחראי על המרת המזון לאנרגיה, על תיפקוד מערכת העצבים ומפחית סטרס (מתח) וכן ויטמין C הידוע כמפחית סטרס יעיל ביותר בפני עצמו
התוסף מכיל 3 צמחי-מרפא חשובים: סכיזנדרה, ג'ינסנג קוריאני ורודיולה רוזיאה. כולם אדפטוגניים (מאזנים) את מערכת העצבים המרכזית ואת הקשר ההורמונלי שבין המוח לבלוטת יותרת הכליה (אדרנל) ובכך משפיעים על מנגנוני הסטרס. 3 הצמחים מרגיעים ומחדדים את פעילות הנוירו-טרנסמיטורים (המוליכים העצביים) במוח. הורדת הסטרס תורמת בעקיפין להורדת לחץ הדם. השילוב בין 3 הצמחים מצויין לטיפול בדיכאון וחרדות:
סכיזנדרה - (מכונה בסין "מקור החיים" או "הפרי בעל 5 הטעמים"). מטפס סיני בעל פירות קטנים, אדומים וחמוצים שנמצא בשימוש מאות בשנים ואחראי לפי הרפואה הסינית על 5 מערכות הגוף הבסיסיות : טחול-קיבה, כבד, לב, ריאות וכליות. הוא מחזק ומגן על מערכות אלה ועל המרידיאנים שלהן. החומר הפעיל בצמח נקרא סכיזנדרין ותכונותיו: אנטי-ויראלי, מחזק את מערכת החיסון, מגביר עמידות למחלות, זיהומים ופגעי מזג-אוויר, נוגד-חימצון חזק מאוד, ממריץ את מערכת העצבים אך מרגיע את הנפש, ומטפל בשיעול, בעיות-עור ואלרגיות, הזעת-יתר, עייפות, חולשה, אימפוטנציה, ספירת-זרע נמוכה, פרוסטטה מוגדלת, בריחת-שתן, שלשולים, סיבולת לב-ריאה וכן מונע סרטן, משפר את תיפקוד המוח, יעיל בסילוק פסולת ורעלים מן הכבד (מטהר) מזין את הצ'י (אנרגיית החיים ברפואה הסינית) ושומר על החיוניות.
ג'ינסנג קוריאני - שורש מיובש שמקורו בקוריאה וביפן אך כיום גדל גם בארה"ב. החזק ביותר מכל זני הג'ינסנג. סוד כוחו הוא בתכולת המלחים המינרליים הגבוהה. שימושיו הרפואיים: ממריץ, מחזק ומעורר ויטאליות ואנרגיה, מגביר את הכושר הגופני, משפר את התיפקוד המיני הגברי (מתאים לטיפול באימפוטנציה כי מגביר את זרימת הדם לאיברי המין), מסייע לעיכול ולנשימה, עוזר פיסית ומנטלית להסתגלות למצבי לחץ, עייפות ותשישות, מוריד את רמת הסוכר בדם, משפיע על הכליות ועל האדרנלים, ממריץ את מערכת החיסון, תורם לשיפור הזיכרון וליכולות הקוגניטיביות, מעודד פעילות הורמונלית, מונע טרשת-עורקים, יעיל נגד כאבי-ראש ומיגרנות, כאבי-שיגרון, מסדיר בעיות ראייה כפולה, כתמים בשדה הראייה וראייה מטושטשת. מומלץ למצבי התאוששות והחלמה מניתוחים וממחלות.
רודיולה רוזיאה - (ידוע גם בשם GOLDEN ROOT). שורש שמוצאו בערבות-סיביר בעל תכונות אדפטוגניות המסייעות לחיזוק הפעילות המנטלית, לחידוד ומיקוד המחשבה, להפחתת עודף-משקל ולעמידה במצבי לחץ, דיכאון, כפייתיות וחרדות. הצמח מחזק את הכוחות הנפשיים והגופניים (מומלץ לשימוש לאחר מאמץ פיסי) ואת מערכת החיסון ומעלה את רמתם של שני נוירו-טרנסמיטורים חשובים המצויים במוח: רמת הסרוטונין (שהשפעתו מרגיעה) גדלה בכ-30% (!) ורמת הדופמין (שמחסור בו גורם לפרקינסון) גדלה אף היא משמעותית. תרופות פסיכיאטריות רבות הניתנות למטרה זהה, גורמות לתופעות לוואי קשות ביותר בזמן שהשימוש ברודיולה אינו גורם לכל תופעות-לוואי. ייצור הסרוטונין גורם גם לייצור מלטונין - הורמון השינה, התורם להרפייה ולשינה טובה. הרודיולה יעילה להפחתת משקל אצל הסובלים מהשמנה כתוצאה מחוסר סרוטונין. השימוש ברודיולה משפר את התיפקוד ואת יכולות הלמידה אצל הלוקים בהפרעות קשב וריכוז כי הוא מגביר במוח את רמתם של הנוירו-טרנסמיטורים דופאמין ונור-אפנפרין שחוסר בהם גורם להפרעות אלה. הצמח גם עוזר למניעת מחלות-לב ותהליכים סרטניים ובמקרי סרטן קיימים - מונע שגשוג הגידולים והתפתחות גרורות ומאריך את תוחלת החיים של החולים. משפר את התיפקוד המיני, מחזק את מערכות הגוף ובעיקר את מערכת העצבים, מגן על הלב ועל שריר הלב (מפחית הפרשת אדרנלין בזמן סטרס ובכך מוריד את קצב הלב = דופק איטי יותר תורם לבריאות הלב ולמניעת הפרעות-קצב). בזכות השפעת הרודיולה על בלוטת ההיפותלמוס שאחראית על שרשרת התגובות ההורמונליות למצבי סטרס, עולות בדם רמות האנדורפינים - הורמונים משככי-כאבים (דמויי מורפין) המשפרים את מצב הרוח ומשפיעים על תחושת ההנאה. כאשר הם מופרשים (בעיקר בעת פעילות מינית או פעילות גופנית מאומצת אך גם בזמן אכילת אוכל טוב, מגע נעים והתאהבות) מושגת תחושת אופוריה.

שלכם באהבה ענקית

צרו עימי קשר לקבלת מידע נוסף על המוצר ואף לקבלו לניסיון admoniagel1@gmail.com
Diamond Meir Miki Admony
ליצירת קשר admoniagel1@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב